15. jan. 2015 14.00
E. Klink har fået ny hjemmeside

Et stærkt dynamisk slideshow præsenterer hele E. Klinks kompetencevifte
Brand Builder har udviklet en ny hjemmeside til ventilationsentreprenøren E. Klink. Brand Builder har stået for design, CMS, fotografering, samtlige tekster, implementering og SEO (søgemaskineoptimering). Brand Builder vedligeholder E. Klinks hjemmeside løbende.
Målsætningen har været at præsentere virksomhedens samlede kompetencer på en langt mere visuel og engagerende måde end tidligere. Ved blot at betragte forsiden, kan man nu se, hvordan hele arbejdsprocessen skrider frem gennem alle fem kompetenceområder. Se casen her.
20. nov. 2014 10.02
Tapperiet har fået ny svensk hjemmeside

Det smagfulde website er nu også på svensk og lige så effektivt søgemaskineoptimeret som den danske.
Tapperiet har haft meget succes med deres danske website, som Brand Builder har designet for for et par år siden. Det svenske marked kunne ledelsen nu også godt tænke sig at arbejde med. Derfor bad man Brand Builder om at hele sitet oversat til svensk og samtidig få den svenske del lige så effektivt søgemaskineoptimeret som den danske side.
Det er nu sket med nogle meget flotte resultater. På svensk Google ligger Tapperiet stort set øverst på samtlige søgeord og kombinationer. Og det er noget der har kunnet mærkes i ordretilgangen. Se casen her.
9. mar. 2015 16.00
Stor PR kampagne for ovenlysproducenten Vitral

Med 24 helsidesartikler i fagpressen er Vitrals to vigtigste produkter blevet effektivt kommunikeret ud til målgruppen
Som et led i en omfattende kampagne har PR indgået som en vigtigt del af helheden. I kombination med brochure-indstik, e-mail markedsføring og annoncering har PR-delen af kampagnen været en løbende aktivitet, som har skabt stor opmærksomhed om de to opgraderede produkter.
24 helsides artikler og næsten lige så mange optagelser på redaktionernes netportaler og i deres nyhedsbreve er en meget flot eksponering set over 10 måneder. Artiklerne har været individuelt vinklet efter de respektive mediers redaktionelle fokus og temaer, for at aktualisere stoffet optimalt. Brand Builder har været i kontakt med samtlige redaktører for at følge op på fremsendelsen af artiklerne, hvilket jo bl.a. er årsagen til den høje grad af publicerede artikler. Se casen her.