Making your brand come alive

#

SÅDAN LANCEREDE VI PLASTCOMS NYE CIRKULÆRE HANDELSSITE – PLASTIC RESALE

Oplev den effektive kampagne som bestod af store PR artikler i de ledende plastmagasiner, helsidesannoncer i bladene, og bannerannoncer i nyhedsbreve og på de sociale medier.

#

I KNUDSEN PLASTS NYE FILM INVITERES DU MED PÅ EN KUNDE-REJSE I MEDICOPLAST

Oplev hvordan medicoindustrien tages med på en filmisk kompetencerejse gennem højteknologiske produktionsmiljøer – hele værdikæden fra A til Z.

#

Nyt webdesign til Neoplast med "Plast til fantasien"

Nyt website for Neoplast – en digital billedbog om mennesker, maskiner og kompetencer hos et plastbearbejdende plastsnedkeri.

#

En stærk PR kampagne for maskinproducenten ENGEL som "Trusted Advisor"

Sådan brandede vi maskinproducenten ENGEL som en helt unik partner over for plastindustriens spøjtestøbevirksomheder.

#

COVI PRECISION – et stålblåt webdesign, der formidler det højteknologiske lasermiljø

Se hvordan COVI PRECISIONS kompetencer inden for laserforarbejdning formidles i cool, stålblå nuancer på deres nye hjemmeside.

#

License to focus – James Bond konceptet, der fik sælgerne til at skyde med skarpt

En sjov intern salgskampagne, der konverterede sælgerne i den kliniske ernæringsvirksomhed Nutricia til agenter i en efterretningstjeneste.

#

På Acte-Medicals hjemmeside kan man opleve et virtuelt hospital

Introduktion af ACTE MEDICAL – en helt ny aktør på markedet for medicinsk godkent IT-Hardware.

#

Ventilation i særklasse

Nyt website for E. KLINK – én af branchens totalleverandører af energioptimeret ventilation. Endvidere fremstilling af brochurer, PowerPoint, PR, kundeanalyser, nyhedsbreve m.m.

#

Chocolade for viderekomne

Sensuel branding af ckokolademaskineproducen-
ten ChocoMa og deres nyeste overtræksmaskine

#

Giv os 12 timer

Nordisk annoncekampagne for DANX - Nordens største og hurtigste IN-NIGHT Distributør af reservedele.

#

Det æstetiske soltag

Effektiv PR-kampagne for iRoof Solars helt unikke soltaqssystem som dækker hele tagfladen uanset tagets mål.

#

Tapperiet – Prikken over iet

Total designpakke til TAPPERIET med SEO-optimeret dansk og svensk hjemmeside, logo, slogan, papirlinje m.m.

#

Created with passion

Branding, design, web, imagebrochure, produktbrochurer, udstilling, PowerPoint, produktanimation m.m.

#

BRINGING THE OUTSIDE IN

Nyt image til ovenlysproducenten VITRAL med ny designlinje, logo, profil- og produktbrochurer, nye annoncer og PR kampagner.

#

LØWENER – BINDER PROCESSEN SAMMEN I INDUSTRIEN

Nyt design for tilbudsavisen Løwe-Posten og en invitation til HI-Messen med indlagt konkurrence.

#

ØL- OG SODAVANDSSERVICE DER SIDDER LIGE I SKABET

Nyt design og salgsbrochure og en direct mail kampagne rettet mod firmaer i Storkøbenhavn.

#

Studierejser i kulturhistorisk perspektiv

En stærk kreativ annonceserie, der formidler hele idéen med at tage de unge mennesker med på studieture til Europas hovedstæder.

#

Designermøbler i øjenhøjde

Positionering og formidling af det nye brand for det traditionsrige Jørgen C. Nielsen Møbler i Roskilde på deres nye hjemmeside.

#

NÅR SANSERNE HOS FOR TIDLIGT FØDTE STÅR PÅ VID GAB

Udvikling af en ny hjemmeside med webshop 
til tøjdesign-virksomheden Lucky Angel, der fremstiller specialudviklet økologisk tøj til sansesarte og for tidligt fødte babyer.

#

PRÆCISE budskaber TIL PRÆCISIONSINSTRUMENTER

Udvikling af udstillingsmateriale og annoncer til LiNA Medical, der markedsfører gynækologiske operationsinstrumenter på globalt plan.

#

KARROSSERIET DER STYRKER DIN KONKURRENCEEVNE

Markedsføring af en ny multifunktionel karrosseritype fra TITGEMEYER.

#

WHO'S THE FASTEST SALESMAN IN THE WÜRTH?

Udvikling af en forhandler-salgskonkurrence for IRWIN TOOLS, hvor salgsarbejdet for Würths sælgere gøres til en motiverende og underholdende oplevelse.

#

"JO, VI VED GODT HVAD DER SKER HVIS PUMPEN SÆTTER UD"

Udvikling af 10 helsidesannoncer for Johs. Thornam, som skabte større kendskab til den gode rådgivning og de fremragende produkter.

#

KREATIV KASSETÆNKNING TIL EKSPORTFOLK DER VIL SPARE

Det begyndte med en dekoration af en lastbil. Siden blev konceptet udvidet til hjemmesiden, annoncer, bannerreklamer m.m.

#

BOSE ER LYDEN AF SUCCES

En testemonial-brochure designet som et livsstilsmagasin virkede overbevisende på de professionelle. God lyd i kundemiljøet betaler sig.

#

KUNSTEN AT ÆLDES MED YNDE

Et smukt kampagnemateriale, der tilfører 
lægemidlet Didronate mod knogleskørhed fra ROCHE en stærk identitet hos målgruppen af midaldrende og ældre kvinder. 

#

BETECH SEALS HAR ET MANTRA: "IMPROVING YOUR PRODUCTS"

Udvikling af Betech Seals' nye brand, herunder nyt logo, slogan, designlinje, hjemmeside, profil- og produktbrochure, annoncer, PowerPoint m.m. 

#

NÅR TRANSPORT- OG LOGISTIKKUNDER SERVICERES HELT PERSONLIGT

Udvikling af slogan, designlinje, profilbrochure og PowerPoint m.m.